De effectiviteit van reclamestickers voor uw bedrijf
Dat online marketing tegenwoordig steeds belangrijker wordt voor bedrijven, betekent niet dat offline marketing volledig verleden tijd is. Het gebruik van promotiemateriaal zoals reclamestickers blijft nog steeds een goede, effectieve manier om op te vallen en de aandacht op uw bedrijf te vestigen. Of het nu gaat om tijdelijke of permanente stickers, groot of klein: de mogelijkheden zijn eindeloos als het gaat om het gebruik van stickers als promotiemateriaal. Wat zouden reclamestickers voor uw bedrijf kunnen betekenen en op welke manieren kunt u de stickers het best inzetten? Wij geven een aantal tips!
Versterk uw merk met stickers
Stickers kunnen in allerlei vormen en voor diverse doeleinden op maat gemaakt worden. Zo kunt u uw eigen sticker creëren, geheel in de huisstijl van uw bedrijf. Denk hierbij aan uw eigen logo of slogan. Zo gebruiken veel bedrijven stickers in de vorm van etiketten. Dat blijkt erg effectief omdat u zo’n etiket bijvoorbeeld kunt plakken op verzenddozen, brieven of ander drukwerk, maar ook op andere eigen producten die gezien worden door (potentiële) klanten. Bent u of zijn uw medewerkers bijvoorbeeld veel op de weg te vinden? Dan kunt u ook uw bedrijfsauto bekleden met een reclamesticker. Gaat u verbouwen of verhuizen, wat dacht u dan van een tijdelijke reclame bestickering op uw etalageruiten of gevel.
Tijdelijke reclamestickers tijdens de verbouwing vergoten uw merknaam en positie. Deze stickers zijn relatief voordelig en eenvoudig zelf te verwijderen.
Door het gebruik van reclamestickers versterkt u uw bedrijfsimago. Een grote groep mensen komt door de stickers op effectieve wijze in contact met uw bedrijf waardoor uw merk niet alleen zichtbaarder maar ook sterker en bekender wordt.
Val op met vloer- of raamstickers
Om op te vallen en de aandacht op uw bedrijf te vestigen kunt u ook kiezen voor vloer- of raamstickers. Omdat deze erg opvallend zijn, en (potentiële) klanten er haast niet omheen kunnen, zijn ze uitermate geschikt om bijvoorbeeld een actie te promoten.
Ook permanente reclamestickers op ramen en/of deuren zijn populair. Hiermee laat u zien wie u bent en wat u uistraalt.
Bent u eigenaar van een winkel? Dan kunt u een opvallende raamsticker gebruiken tijdens de uitverkoop. Maar ook vloerstickers zijn uiterst effectief om aandacht te trekken. U kunt vloerstickers onder andere gebruiken als blikvanger tijdens een beurs of evenement, om een actie te promoten, of om klanten de weg te wijzen. Het zal u nog verbazen hoeveel mensen er naar de grond kijken!
Kortom, niet alleen online maar ook offline blijft het belangrijk om goed vindbaar en zichtbaar te zijn. Het gebruik van stickers als reclamemateriaal is hierbij uiterst effectief. Reclamestickers zorgen namelijk voor een grotere naamsbekendheid, versterken uw imago en vestigen de aandacht op uw bedrijf waardoor u ook offline beter zichtbaar bent. Geef uw producten én bedrijf een opvallende, professionele uitstraling en kies voor onze zelfklevende reclamestickers. Wilt u meer informatie hebben, dan helpen wij u graag! Neem gerust eens contact met ons op.